Asa cum se intampla mereu in primul trimestru al fiecarui an, GLAMI, cea mai importanta platforma europeana de descoperire a modei online, prezenta in 14 tari, a realizat o analiza a tendintelor vizitatorilor, a obiceiurilor de cautare si de cumparare in 2022, in cadrul proiectului GLAMI Year in Review.

Cu aceste produse iti faci tinute „smartoriale”

In 2022, clientii au continuat sa aleaga tinute ce pot fi purtate cu diferite ocazii, la birou si chiar la o cina eleganta. Mai mult, situatia economica sustine acest trend, consumatorii optand din ce in ce mai mult pentru haine universale. Un exemplu? Jachetele, care pot fi readuse la viata si asortate cu tricouri, pantaloni de trening si pantofi casual.

In ceea ce priveste categoriile de produse de pe GLAMI, vizitatorii au imbratisat aceasta tendinta vestimentara universala, mocasinii (+43%), hanoracele (+18%) si pantofii sport (+18%) fiind sectiunile de top accesate.

Piese clasice, pe care trebuie sa le ai in garderoba

Cautarile Google pentru „smartorial” s-au dublat in 2022. Brandul italian Canali defineste „smartorial” drept o combinatie intre dorinta de imbracaminte casual si dorinta de imbracaminte rafinata.

La fel de important, vizitatorii GLAMI au apelat si la unele dintre categoriile traditionale de produse cu trafic mare, care, de asemenea, au inregistrat cresteri in 2022 – rochiile de petrecere (+22%), articolele cu paiete (+60%) si costumele pentru barbati (+112%).

Top 5 produse pe GLAMI.ro 

Cel mai apreciat articol pentru femei in 2022, pe glami.ro, a fost un hanorac roz adidas, iar cel mai cautat articol pentru barbati a fost o jacheta windbreaker Geographical Norway.

Cel mai popular model de pantofi sport pentru toate genurile si varstele – inclusiv bebelusi – a fost Nike Air 1, in timp ce incaltamintea cu cea mai mare crestere a cautarii este Ugg Ultra mini.

Blugii skinny nu mai sunt la moda, iar blugii largi nu sunt populari in toate segmentele de varsta. Asadar, blugii mum fit au castigat la numarul de comenzi pentru femei in 2022.

Cele mai cautate culori pe GLAMI.ro 

Chiar daca nuantele neutre sunt cele mai populare cand vine vorba de imbracaminte si incaltaminte, GLAMI a inregistrat o crestere semnificativa a cautarilor de produse in culori vii in 2022.

In timp ce negrul a inregistrat cea mai mare scadere in 2022, comparativ cu 2021, culorile cu cea mai rapida viteza de crestere si cea mai mare rata de click in filtrele GLAMI au fost portocaliu, violet si verde.

Portocaliul este asociat cu sentimente de bucurie. Dupa 2 ani de carantina, a devenit un simbol al optimismului si al entuziasmului de a ne accesoriza din nou.

In 2022, Pantone a declarat Very Peri culoarea anului, iar designerii de moda au tinut cont. Aceasta nuanta este atat inovatoare (folosita adesea in jocurile video), cat si foarte relaxanta.
Desi exista multe nuante de verde, cresterea popularitatii in 2022 se datoreaza uneia singure – verde Bottega. Aceasta a devenit unul dintre noile simboluri ale casei italiene de lux Bottega Veneta si, instantaneu, una dintre cele mai trendy culori. A putut fi remarcata la multi creatori de continut si a influentat tendintele modei in anul 2022.

4 thoughts on “GLAMI.ro: totul despre moda „smartoriala”

  1. Un alt aspect important mentionat in articol este legat de avantajele utilizarii platformelor online pentru predarea si invatarea materiilor scolare. Acestea pot oferi acces la resurse diversificate si interactive, care sa faciliteze intelegerea si retentia informatiilor. De asemenea, colaborarea online poate stimula creativitatea si dezvoltarea abilitatilor de comunicare ale elevilor.

  2. Articolul de pe acest link prezinta o perspectiva interesanta asupra impactului tehnologiei in educatie. Este important sa ne adaptam la schimbarile din domeniul educatiei si sa folosim resursele tehnologice pentru a imbunatati procesul de invatare. In plus, integrarea tehnologiei in educatie poate creste nivelul de motivare si implicare al elevilor.

  3. Un alt aspect important dezbatut in articol este legat de schimbarile structurale generate de pandemie, cum ar fi accelerarea digitalizarii si adaptarea la noile cerinte ale pietei. Este subliniata necesitatea de a investi in tehnologie si inovatie pentru a asigura o redresare economica durabila si sustenabila pe termen lung.

  4. Articolul abordeaza in mod detaliat impactul pe care l-a avut pandemia de COVID-19 asupra economiei globale, evidentiind scaderile semnificative inregistrate in diverse sectoare si masurile luate de guverne pentru a contracara efectele negative. De asemenea, sunt prezentate perspectivele economice pentru viitor si modalitatile prin care statele pot reveni pe drumul cresterii economice.

Comments are closed.